Welkom op Nailsbyliza!

Hey,

Ik wilde al heel lang een blog beginnen, maar ik wist nooit waarover.. Ik zat te denken: wat vind ik nou echt leuk?

En toen wist ik het opeens: Nailart natuurlijk! Vroeger beet ik mijn nagels altijd en ze waren altijd super kort. Op een dag wilde ik lange, mooie nagels hebben en stoppen met nagelbijten. Ik heb jaren geprobeerd ermee te stoppen, maar het lukte nooit voor lang 😦 . Tot ongeveer een jaar geleden. Opeens beet ik mijn nagels gewoon niet meer af.

Algauw kwamen er meer en meer lakjes bij en begon ik nailart te doen. Zo is het begonnen en nu begin ik mijn blog over nailart met deze post 🙂 Op mijn blog ga ik nailarttutorials en alles wat met nailart te maken heeft posten!

Als ik iets beter weet hoe een blog hebben en maken werkt, komt er een nieuwe post en dat wordt de eerste nailarttutorial van Nailsbyliza yeah!

X Lisa

Geef een reactie

